Uyuşmazlık Çözümleri
DL Avukatlık Bürosu, herhangi bir uyuşmazlık halinde hakkınızı savunmak ve çıkarlarınızı korumak adına gereken tüm süreçleri yürütecektir. Alanında uzmanlaşmış avukatlardan oluşan DL ekibi, müvekkillerine uyuşmazlık durumları veya projeleri bağlamında, tahkim veya yargı alanlarında danışmanlık vererek ve gerekli her türlü hukuki desteği sunmaktadır.

DL Avukatlık Bürosu’nun uyuşmazlık çözümü alanındaki uzmanlığı, ulusal süreçlerin yanı sıra uluslararası düzeyde sınır ötesi ihtiyaçlara da odaklanmakta olup, DL avukatları muhtemel dava süreçlerinden hukuki imkânlar çerçevesinde kaçınmanıza veya dava sürecinin kaçınılmaz olduğu durumlarda, lehe bir sonuç elde edebilmek için mahkemede temsil edilmeniz konularında destek sağlamaktadır. DL Avukatlık Bürosu ekibinde; odak alanları ticari davalar ile tahkim süreçleri, kamu davaları, iş davaları ve vergi davalarının yanı sıra beyaz yaka suçları gibi ceza hukuku da dahil olmak üzere çeşitli alanlarda uzman avukatlar bulunmaktadır.

DL Avukatlık Bürosu sahip olduğu teknik uzmanlık sayesinde,  müvekkillerinin itibarını ve çıkarlarını korurken en uygun çözümü de sağlamaktadır. DL ekibi stratejik yol haritanızda size rehberlik ederken beklentilerinizi karşılayan çözümler için destek sunmaktadır. DL avukatları, uyuşmazlık çözümü süreçlerinde gerektiği takdirde, uygun hukuki yollara bağlı olarak diğer alanlarda destek sunan uzmanlar ile iletişim halinde olarak tüm süreci koordine edecektir.